Nu så..

..börjar nog Milo bli bättre med hostan, han hostade en del innan han somande ordentligt igår kväll, men vi behövde inte lufta oss på balkongen iaf.
Stoffe var hemma igår. D kom hit och åt lunch med Milo och Stoffe, jag åkte in till stan och köpte alla hjärtans dag present till min gubbe. Vi firar !6! år samma dag så den dagen ser jag fram emot, kommer bli en mysig dag med mycket kärlek:-)
Undrar vad jag kommer få? Har önskat mig en hårförlängning....men vet inte om han kommer ihåg det...om inte så får jag väl önska mig det i !30! års present ist, ja jag fyller ju fan 30 snart, kommer ihåg när man var typ 10 år, då tyckte jag att när man var 30 var man i stort sett på ålderdomshemmet...jaha, kanske ansöka om en plats där då ;-)
Hittade lite fina toppar på vero moda, köpte 3 stycken, 1 gammelrosa, 1 vit och 1 mörkgrön. Dom hade hur mycket fint som helst, så brukar det vara när man egentligen inte ska handla till sig själv.
Milo fick en superfin jeansväst från P.O.P, den ska han ha på sitt kalas, min lilla kille fyller ju 2 år den 6:e mars:-)

När jag kom hem drog Stoffe & D och tränade, lika bra var väl det för det verkade som om dom hade sjukt mycket överskottsenergi...ha ha, dom flamsade som två barnungar:-)

I morse kom Milo in till mig vid 8, skönt att få sova lite längre. Då gick vi upp och åt frulle och sen gick vi ut på gården lite. Efter lunch och soveri gick vi ner till fiket med Fian & Milton. Barnen härjade lite lagom och sen fick vi skjuts med Stoffe hem. Började med maten, i dag gjorde jag pizza, mumms, det var smarrigt det!

Milo sover sen en timme tillbaka, nu ska jag fortsätta läsa blogar:-)
Puss & Kram!!!

Har inga bilder att lägga ut idag, grejjar det imorrn ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0