god morgon!

Imorse gick jag upp 09.20, det var riktigt skönt med en sovmorgon, men konstigt nog är jag tröttare nu än jag brukar vara.. ska lägga mig och slöa sen när Milo sover:-)
Stoffe och Milo är i simhallen och plaskar, jag stannade hemma för jag ville tvätta och städa ist, man får ju så mycket mer gjort när man får göra det helt själv ;-)

Middagen igår blev supergod!
Stoffe och D drack litegoda drinkar och whiskey efter maten, jag tog en liten brendans (hmm, heter det så??).
Milo somande vid kl 20.30 och efter det satt vi i soffan och tjattrade, jag var så trött igårkväll så jag gick och la mig kl 22, strax efter åkte D hem.

Idag har vi inget planerat, skönt, och Stoffe ska inte träna så vi får se vad vi hittar på idag, kankse blir en tripp till pulkabacken?
Imorgon ska jag och en kompis in till Uppsala, vi ska gå på storken och fika lite och sen gå på bio (luftslottet som sprängdes) det ska bli mysigt!
Kankse blir lite shopping också :-) i love it!!

Milo är så duktig att gå på pottan, om han fick välja själv skulle han "springa med snoppen naken" som han själv säger jämt, men han har ju inte riktigt försått hela grejen med att gå till pottan när han är nödig, och jag vill inte ha kiss i soffan, så han får nöja sig med att springa naken ibland bara..

Jag längtar tills i sommar, då ska vi fixa våran uteplats, kommer bli så fint!

Nu ska jag gå till tvättstugan, skriver mer ikväll!
Puss & kram!

Ha ha, det fanns en tid då det var omöjligt att knäppa kort på Milo, han gjorde bara så här söta grimaser:-)

...men för det mesta är han bara det sötaste i världen såklart:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0