Göra vad?

Milo sover och här sitter jag...har inte så mycket annat att göra just nu, ibland är det skönt att göra ingenting alls!
Kanske borde lägga mig på soffan en stund, men det är svårt att slita sig från datorn, jag har börjat läsa så många bloggar som jag fastnar vid:-)
På fm var jag och lill-filot över till Sara och barnen och hälsade på, det var mysigt!
Sen gick vi hem för Stoffe och en vän till han kom förbi och ville ha nycklarna hem, då gick vi också hem, Milo var ändå så gnällig och det var lika bra att knalla hem och göra lite lunch. Inte så konstigt att han var gnällig, stackarn var så hård i magen att han inte kunde bajsa, var jätte jätte ledsen :-(
Ringde Sara och hon tipsade om microlax, så jag gav han lite och då gick det bättre att poopa, sen somnade han gott  min famn..min lilla prinskorv:-)

Nu är Stoffe och D och tränar, sen kommer dom hit, D ska äta med oss ikväll:-)
Det blir kycklingklubbor, potatisgratäng och pepparsås och lite sallad.. kommer bli supergott!
Jag är sjukt sugen på att gå ut och parta lite, men det får nog vänta tills nästa helg!!

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar, skriver nog mer ikväll, puss!!

Bilden är tagen förra vintern! Dom stora blå :-)

Kommentarer
Postat av: Mommo

:)

Hälsa Milo och tacka för kvällens telefonrapport om att han lyckades lägga en 'körv' i pottan.

Dutti' pojk'.

Stånka på, stånka på!

// Mommo

2010-01-15 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0