Hold your horses tonight!!

Ha ha, min Mp3 spelare är verkligen smetfull med gamla goda discodängor, den ovannämda låten med E-Type är en klar favvis:-)
Har så sjukt mycket roliga/galna/pisamma minnen från när jag var "ung" som dyker upp när jag hör dom låtarna!! Ha ha!!
När jag låg i solariet igår kväll och lyssnade på musik var det ganska så svårt att ligga still:-)

Igår morse orkade jag inte gå till dagis med Milo, så han fick vara hemma. Det var så mysigt, och vi busade mest hela dagen:-)
Idag när jag hämtade han på dagis sa en av fröknarna att Milo spytt, ""va tänkte jag", ok han kanske hostade så han kräktes men det lät konstigt för han är ju inte förkyld eller så... vi klädde på oss började traska hemåt, hann inte gå många steg innan han började grina, jag tittade till han ser jag att han kräkts ner hela sig själv plutten, hela overallen, filten och snuttefilten var täckt:-(

Sån tur var Stoffe och tränade, så han körde hem oss, hade ju varit lite småjobbigt att gå hela biten hem med en sjuk, blöt och ledsen liten...stackarna Milo kräktes hela vägen hem...och hemma med... så nu ger vi Milo vätskerersättning, lite åt gången men han kräks iallafall upp det....suck!!!!!!!!! jag hatar att kräkas så jag hoppas verkligen att jag klarar mig.. I övrigt verkar Milo må ok, jag tror barn inte mår lika dåligt som oss vuxna när dom är magsjuka, eller?? Sist jag var dålig låg jag som ett vrak och ville bara sova, Milo tog en powernap på ca 3 minuter i min famn, men när jag la ner honom i sin säng sa han att han :"inte sova mamma, leka" ok, så får det bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0