Mysdag!

Stoffe och jag har nyss fikat lite frallor med björnbärsmarmelad och ost, det var gott det:-)
Milo sover som en stock, hoppas han kommer göra det hela natten, inatt vaknade han vid 3 och kom in till oss, men jag fick absolut inte lyfta tillbaka till hans säng...nej då, för det skulle pappa göra och så var det med det, på natten är Milos ord min lag, orkar inte något gnäll då;-)

Efter middagen, som blev supergod hade jag tvätt tid, hann inte torka allt i torkskåpet så nu hänger det på ställningen hemma, det luktar så mysigt när man hänger tvätt inne tycker jag!

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på so you think you can dance:-)
Slänger in lite bilder innan:

En nybadad och nykammad Milo:-)

Snygga frippan:-) Lite långt här men nu är han nyklippt!

Stoffe och Milo i somras när vi var i Lövstabruk på något kuligt ställe:-)

Ne, nu måste jag lägga mig i sängen, kram och godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: Mommo

God kväll!

Bra att du sparkat igång datorn igen - för visst sparkade du väl på den? ;)

Fantastiskt att jag kan sitta i (svinkalla) Göteborg och titta på bilder på Milo. Han e' ju för go' den lille.

Hälsa god natt med kram från mig!

// Mommo

2010-01-13 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0