neee, jag orkar verkligen inte...

...blogga ett långt inlägg idag, har nyss lagt Milo som det sista han sa inna han somnade var: "whiskey"..ha ha!!
Idag har varit en skön dag, jag sov ca 2 timmar på soffan, och när jag vaknade låg Milo tätt intill mig och sov han mé, jag var så trött att jag inte ens vaknade när han kröp upp:-)
Nu sitter jag och tittar på En annan del av Köping, sjukt bra och vilka härliga människor som är med i programmet:-)




Natti natti, Lovar lovar och lovar att blogga och lägga ut mer bilder i morgon:-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du skriver igen =)

Älskar en annan del av köping...underbara människor! Blir så glad när jag ser det.

Förstår varför Milo somnar med ordet whiskey i munnen, vi får väl komma igång med vinprovarkvällar sen då...vi tjejer =D Ska bara ploppa ut bebisen och amma lite först ;) Puss på dig!

2010-01-10 @ 20:59:52
URL: http://sarakrezic.blogg.se/
Postat av: Mia-lott

Yes, vinkvällar låter fint det:-) Skulle vara kuligt att ses snart! puss & kram!

2010-01-11 @ 08:40:39
Postat av: Anonym

hur blev det med bilderna?? =) lovar lovar och lovar ler

Hoppas allt är bra!

2010-01-11 @ 20:00:01
Postat av: Mia-lott

meh! vem är det som är anonym?? nyfiken, berätta!!

2010-01-12 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0