Vaddå kex?

Ha ha, jag var hos tandläkaren idag, har dragit mig för det alldeles för länge och det var ca 3 år sedan jag var där sist. Så självklart tänkte jag att jag både skulle behöva rotfylla ca 20 tänder och dra ut resten..men icke sa nicke, allt såg jätte bra ut och jag hade inga hål eller något annat som behövde fixas, så skönt, för jag har verkligen tandläkarskräck!!
Skaffade nån slags försäkring som gör att man betalar en summa varje månad ist. för en stor summa vid varje ev. besök, och eftersom jag hade så fina tänder behöver jag endast betala....löjliga 50 kr i månaden..sweet!!
Tandläkaren var en gammal gubbe, han var så gammal att han t.o.m skakade rätt mycket på handen när han undersökte min mun, är glad att han inte behövde borra;-)
Han var hur rolig som helst och kallade mig ...kexet..ha ha, jag och tandsköterskan skrattade ikapp!!

Idag har Milo varit på dagis tll kl 15, Stoffe hämtade han, jag var hemma och gjorde middag. Idag åt vi ungstekt falukorv med hemgjord potatismos:-)

Alltså jag har sovit så dåligt inatt, är helt slut nu, så jag orkar varken skriva mer eller lägga ut några bilder.... satsar på att göra det i morgon ist..

Kram och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har samma jäkla tandläkarskräck...=( Har inte varit där på flera år, men måste fan dit snart.

Jag vet att jag har minst 2 hål =( därför drar jag mig från att gå....även fast det borde vara tvärt om! Skönt att det gick bra för dig. KRAM

2010-01-20 @ 20:53:31
URL: http://sarakrezic.blogg.se/
Postat av: Fia & Milton

Fan va perfekt!! 50 spänn i månaden... Som hittat juh! Då har du råd med några fler drinkar på Lördag med andra ord ;) KRaaaam

2010-01-20 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0