Semester!

Underbart med lite ledighet tillsammans med mina fina pojkar, vi har inte gjort så jättemycket, jag vill inte ha en massa jobbiga måsten under semestern, tar hellre dagen som den kommer och planerar aktiviterter efter väder och vind:-) Milo och jag har varit i Öregrund hos min mamma och pappa, och så har grabbarna varit i forsmark och såklart har vi besökt furuvik! Och på det har det blivit skönt och mysigt gårdshäng, sommaren när den är som bäst ;-)

Börjar jobba på tisdag v 31, känns faktiskt skönt:-)
Men även fast jag börjar jobba är inte min semester slut, har några roliga event att se fram emot, bla en träff i Öret med dom "gamla" brudarna ;-) och en resa till Göteborg tillsammans med min mamma, kommer bli gött!

Lite bilder från tiden som gått sen senaste inlägget:


bara jaget!

full fart framåt i lekparken i Öregrund:-)

sötaste finaste underbaraste

Mosters lilla hjärta Aaron:-)

Mosters andra hjärta William och Milo.-)

Fina! Här tycker jag nog att han är lik mig, eller?

På furuvik:-)

Apanpapan!

Efter en heldag på furuvik blir man ju lite trött!

Ha ha, jag och min syster hade en tokig utekväll tilsammans... kvällens tema: grimasera mera ;-)

Min söta syster ;-)

Systerysters jobbarkompis and me!

Ha ha, Milo hängde också på temat ;-)

..och jag..

Det var nog allt <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Mia, han är såååå lik dig din Milo!!! Ögon och mun framförallt, som en liten pojk Mia och helt klart din son. Vilken goding båda 2 ;-) kramisar

2010-07-30 @ 11:49:28
Postat av: Mommo

Häj häj!

Ja visst, ska det bli kul att åka till Göteborg! Kulturkalaset där precis de dagarna! Vi hoppas på fint väder.

Fanns den svarta svanen kvar i Furuvik? När vi var där senast hade pappa och jag bara ett barnbarn - William - så det borde ha varit 2006, och då fanns där en svart svan. Och en idiotisk j***a påfågel, som försökte anfalla William. Om jag minns rätt var väl du och Stoffe med också.



Kram från Mommo-Mamman och Moffa-Pappan!

Hälsa pojkarna!

2010-07-30 @ 15:33:34
Postat av: Mommo

Gudd murning!

Mia! Har du kollat i Milos webbalbum på de nya bilderna och filmerna jag lagt in? En jättekul film på Milo och William när vi är i lekparken i Öregrund och de snurrar runt-runt på den där grejen, och Milo blir helt yr i mössan, tappar balansen och krälar omkring.

En riktigt skön bild på hans frisyr också!



Och, jag har minsann öppnat en blogg jag också: Lust och Mod, heter den. Hälsa på hos mig:

http://lustochmod.wordpress.com

Den är helt nyfödd, så det finns inte många blogg-inlägg där ännu, men den växer snart till sig.



... och Moffa sover och snarkar så att det brakar inifrån sovrummet :)



Puss och kram!

/ Mommo-Mamman

2010-08-01 @ 10:30:08
URL: http://lustochmod.wordpress.com
Postat av: Lise

Guuud va ni e söta, ses snart på jobbet kommer tis v.32 =)



Seees kraaaaam

2010-08-12 @ 01:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0