Oh boy..

Vikket vackert väder, solen skiner idag:-)

Hade en tokmysig midsommarafton med mina hjärtan:-) Jobbade en kortis på fm sen blidde det sill lunch och en massa bus, vi satt ute hela dagen och verkligen njöt av det fina vädret!
Till middag blev det grillade jätteräkor, ris, sallad och jordnöts sås, smaskens kan jag lova!

Ikväll har jag och Stoffe tänt lite ljus och ätit jordgubbs marängswiss, har ni inte provat det, gör det!!

Lite bilder då:

Dom finaste!

Dom finaste "eyebålar" varandra:-)

Gosgubben..

Milopilot!

Den lilla tänkaren:-)

Sötgöte!

Kärlek!

Kärlek!

Milo och katten korven karlsson:-)

Ha ha, vi åt varsin munk efter middagen, Milo hatar verkligen att bli kladdig, han löste det genom att stoppa en grillpinne i den...tadaaaa, problemet är löst! Kan man ta patent på den uppfinningen tro?

Gottgottigottgott!

Fin!

Vrålgott! Stoffe gjorde egen chokladsås:-)

jammijammi!

Tack söta Daniel och Lovisa för den här fina lyktan! Eller som Milo säger: Darling och olisa ;-)

Det var allt för denn gång, kram och godnatt!!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mommo

Åh, så fina bilder du lagt in! Jättefina!

"Dom finaste "eyebålar" varandra:-)" = Arga Leken?

Härlig mat också och bilderna på jordgubbsgrejset ... Mmm ... Gött!



Jag åker till Gbg i morgon måndag. Ska köpa presenter till De Tre Vise då, tänkte jag. Något i klädväg. Jag ringer dig från Gbg så att jag köper rätt storlek till Den Där Ungen :)



Puss och Kram!

Moffa/pappa hälsar

2010-06-27 @ 11:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0