Fredagskväll=myspys:-)

Veckorna bara rusar förbi, tycker det är fredag jämt! Jag älskar fredagar, det innebär mys:-) Sonen sover sedan en timme tillbaka, jag och Stoffe har just fikat lite kladdkaka med vaniljglass och varma bär, gott! Och nu sitter jag här, det får ju inte gå allt för lång tid mellan min auppdateringar ;-)

Tjohoo, jag har fått ett till jobb. Ska tacka nej till jobbet på Coop Forum, det känns bra att kunna välja lite måste jag väl säga. Det jobbet jag tackat ja till är på City Gross som kommer öppna i Uppsala den 5:e maj, innan det är det en massa utbildningar och så, så jag börjar jobba v 15, ser sjukt mycket fram emot det!!
Fick en tjänst på 30 timmar i veckan, det passar mig utmärkt, inte för mycket och inte för lite, kommer jobba varnnan helg. Tjänsten jag fick består av kassatjänst och så kommer jag jobba i delidisken, det har jag aldrig jobbat med tidigare så det ska bli spännade:-)

I morgon ska jag på klädbytardag med sötaste Fian här i Knivsta, ska kolla om jag kan fynda lite saker till lill-Milo, tycker det är jättekul att gå och kolla på kläder, har absolut inget emot att köpa begagnade saker, så länge det är fräsha saker så why not?
Efter det ska jag in till stan och sätta i extensions, kommer bli så snyggt, det kostar ju lite men det är min rara sambo som betalar:-) Puss på dig!

Var ju på Thuns och shoppade lite med Fia och Tessan, lägger ut lite bilder på några av sakerna, sen hittade jag en klänning/tunika och en vårjacka till mig, men den var lite för vid så jag ska lämna in den på Smillas så får dom hjälpa mig sy om den:-) Den är jättesöt och kommer nog användas flitigt så fort det blir liite varmare ute.

Nu ska jag vara social med Stoffe, men här kommer lite bilder från dagarna som gått:

Fick den här söta väskan av Petra, det här är ena sidan av den....

...och här är den andra, Fin va? Jag älskar den!!!!!!

Dom här köpte jag på Thuns, den stora har jag kaffe i och dom andra socker och lite annat smått och gott:-)

Köpte även nya hissgardiner till köket,söta? Väggorden köpte jag på tradera : "det här köket är kryddat med kärlek"

Det här sitter ovanför tv:n i vardagsrummet, min alldeles underbara gosiga fina tokiga mysigt härliga prins!

Så här ser det ut på våran skänk i vardagsrummet:-)

Knasiga Milo spexar med glasögonen, det är ju skitkul, kolla mamma!!!!

Ha ha, min busunge!

Min febriga lilla skrutt.

Här skäller han ut mig " inte mamma inte"..men vad inte är får jag räkan ut själv, för det säger han inte..knasboll!

Nu ska jag fortsätta mysa med min fina Stoffe, lägger ut en bild på mitt "nya" hår i morrn, kram så länge:-)
Over and out!



Kommentarer
Postat av: Mikkeling

Ääälskar bilderna på lilleman med brillorna! Grym väska...



Puss och kram

2010-03-19 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0