Ledig helg!

Ja, helgen som kommer är vi lediga tillsmammans, åh, vad underbart det ska bli <3 Vi ska ta oss ner till badhuset har Milo fått betsämma, lillfisen vill ju visa mig att han lärt sig simma själv. Han är så duktig, Stoffe behöver inte hålla eller så, utan han simmar helt själv, och långt för att vara liten dessutom!
Med lite tur får vi även åka brandbil, då det ska vara öppet hus på brandstationen här i Knivsta.

Magsjukan har börjat härja, har hört flera dagis i Knivsta där både barn och vuxna blivit dåliga, på Milos dagis är det en så länge bara ett barn som blivit dålig, det räcker för mig, jag har börjat ta vitpepparkorn, 8 på morgonen och 8 på kvällen.. om det funkar eller inte vet jag inte..
* Någon som vet kanske??

Imorrn ska jag förbi polishuset i Uppsala, så jag ska luta lite tidigare så jag hinner med det.. sen tar jag heeelg!!

Igår var min granne över på besök med sin alldeles underbara nyfödda lilla dotter, Elise, vackert namn!
Det var mysigt, jag är ju inte dirket bortskämd med att träffa vänner.

Stoffe kom hem från jobbet igår och var jättedålig, kall som is, frös och hade ont i hela kroppen stackarn, idag verkar han iaf må lite bättre <3

Har suttit och läst lite bloggar nu på kvällen, alltså på riktigt... gud vad jag verkligen tycker det blir för mycket... "läs om våra perfekta familjeliv" "prinsar & prinsessor"  "rosa moln" "allt är så underbart" ja ja ja ja bla bla bla....Allt är inte jämt underbart, för det går bara inte....och det är ok och dessutom normalt att saker och ting är och får vara jobbigt!!! Känns bara så nedrans löjligt och påklistrat..Livet är inte en saga där man ständigt kan gå och kalla varann för prinsar och prisessor, men visst är det gulligt, och visst har jag säkert också kallat Milo för min prins, men det finns en gräns!!! punkt slut!!!

Milo sover så nu ska jag gå och vara lite social.
Här kommer lite bilder:
:
Lilla fina Elise.

ja, och så var det det där med att fösöka få till ett bra kort på ungen då...

Jag fick lite sällskap i badet igår, milos variant av "hela havet stormar" gjorde att vi efter badet tom fick torka i taket <3

"mamma, du får låna den här, jag lovar"

Kurragömmadax!

Kul ju!

Tok!


Nu säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Hahaha! Kurragömma-dax! Kul foto!

Han är tidig med allt den där ungen - simmar redan! Nästa vecka har säkert lärt sig klockan, ska du se!



(Jag är trött på precis samma blogg som du tröttnat på, gissar jag. Strunta i att läsa allt trams på den bloggen - det har jag och flera andra slutat göra.)



Puss och kram!

Hälsa pojkarna!

/ Mum

2010-11-18 @ 23:09:00
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fattar inte! När min blogg ligger nere så kan man komma in på din blogg, Mia. Vi har ju båda blogg.se! Jag får "502 Bad Gateway" ganska ofta, blir så trött på det!

/ Mum

2010-11-21 @ 17:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0