Vackert!

Jag älskar detta busväder! Snön har för mig varit efterlängtad. Det är riktigt mysigt att sitta inomhus med en mysigt gosig liten Milo och en massa fina och väldoftande värmeljus, fick hem ett paket med 25 doftljus från partylite förra veckan, så lägligt!

pappan i familjen är bortrest, Jönköping tror jag han är i. Kommer hem gör han i morgon, så ikväll är det 100 % Milo-och-mamman-mys som gäller. Vi har middagen i ugnen, idag blir det Ungs stekt falukorv med hemlagat mos, gott! Och till efter rätt blir det fruktsallad, bla, annanas, banan, gröna vindruvor och clementiner, och till det vaniljvisp :-)
Vi skulle ha fått besök av Fin-Fian & Mys-Milton, men det har snöat så mycket att dom kom inte fram med vagnen :-( en annan gång!

I helgen var jag och Milo i Öregrund, vi sov hos den knasiga mormodern ;-)
På lördagen kom min fina syster och hennes två yrväder till tallparken, där grillade vi korv och kastade stenar och tång i vattnet.. mysigt var det!

Jaha, lite bilder då:

Milo och mormorns glasögon.

Hejochhå..kallt var det, men en mycket mysig liten utflykt!

Milo och flingan som han säger .-)

min systers äldsta kotte, fina William <3

"kom lite närmare flingan ska du få lite hamsterhö" ha ha, Milo var så artig att han bjod pållarna flingan och bruno på sågspån <3

Mitt lilla med ändå stora hjärta, all kärlek till dig min busiga fantastiska unge <3

allt för nu, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Milo-mommon

Häj, häj!



Jag tog så himla fina foton på Milo och på alla tre småglin. Det är en BEDRIFT att få med alla tre på samma foto.

Har du kollat i Milos webbalbum?



I Öregrund har vi nå't som kallas "snökaos". Löjligt! 1 dm snö och alla ropar "snökaos!".



Kom snart och hälsa på igen över nå'n helg!



Puss och kram!



/Knas-Mommon :)

2010-11-09 @ 21:16:22
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0