Hej tomtegubbar slå i glasen å låt oss lustiga vara!!


På Citronvägen 75 längtar vi så mycket efter julen att vi klär ut det stackans arma barnet till tomte!
Eller, så är det det arma barnet som råkade hitta den nya tomtedressen längst ner i en låda i klädkammaren och fullkomligt tvingade den ömma modren att klä på han setet!

Men visst längtar vi efter julen ;-)


Tokstädade hemmet igår (igen, jag vet)
och från någonstans trillade tydligen den här ner på golvet, Milo hittade den och vägrade släppa ifrån sig den, ha ha, han kröp omkring och lekte bebis... för övrigt så har han aldrig använt napp, trots mitt ivriga napptränarmarathon under den underbara koliktiden...


Våran galna och väldigt konstiga katt... eller harkel "katten korven Karlsson" om jag får be..ligger och tar sig en skön stödvila!

Rolig unge vi har, när han började bajsa på toaletten så ville vi så klart uppmuntra honom att fortsätta med det, så jag frågade vad han ville ha i present..
Efter några sekunders fundersamt kliande i pannan:
"tå flugsmällaje"
Eh, ok fixar det!


Avslutar med den här helt underbart mysiga bilden, åh, fina lilla bebis!!!


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Haha! Såklart han ska få två flugsmällare när han var så duktig :)

Tokig unge!

/ Mamma

2010-10-28 @ 21:22:20
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0