Jag är så sjuk sjuk sjuk jag är så sjuk....

Tempen visar ingenting, men jag håller på att dö..

Nej, inte direkt, men det känns så iallafall!
Vaknade i morse, kändes som om huvudet höll på att ramla av...förkyld, jag hatar att vara förkyld! Bläää, hemma från jobbet idag..i morgon är jag ledig, om Milo tillåter ska jag vila!
Milo har oxå varit sjuk, nu mår han mycket bättre min fisgubbe..
falsk krupp, balkongen, ingen sömn, fan.... jag är så less... har verkligen ingen som helst energi... vill bara att vi ska bli friska igen!!

orkar inte skriva mer, men i vanlig ordning bjuder jag på lite bilder:

En dag lekte vi kurragömma, sjukt bra gömställe hittade Milo...

Man kan väl aldrig ana att det sitter ett milo där under va?!?

Bilderna som följer nu kan vi nog kalla för "Milo-Marathon"







Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj! Är ni sjuka! Var friska i stället! Men man kan inte välja. Ibland blir man sjuk, liksom.

Jättefina bilder på Milo! Åh, de där blåa ögonen är ju helt fantastiska: man ser strimmorna i dem.

Pussa den lille från Mommo och Moffa!

2010-09-15 @ 18:45:06
URL: http://modochlust.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch låter inte kul =( Skönt att Milo mår bättre iaf. Och att du kryar på dig snart.

När ni är friska kanske det finns tid för en fika?

Kram

2010-09-17 @ 09:13:45
URL: http://sarakrezic.blogg.se/
Postat av: Mian!

Sara: Nu är vi friska igen, snabba tag.-) Jag jobbar ju heeeela helgen, men är ledig på måndag, ska vi ses då? kram!

2010-09-17 @ 09:35:58
Postat av: Lina

Hahahaha sötnöt :)

2010-09-17 @ 18:41:36
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag ska bara till tandläkaren med Michelle i morgon klockan 14, sen är jag hemma =) Jag messar när jag lämnat dom i skolan =) Kram

2010-09-19 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0