Buhuu!


Söta hallonmunnen!



Är sjuk (igen, i know).. För ca ett år sedan blev jag riktigt dålig, fick hög feber och blev jättesvullen i halsen, gick till läkren och efter en massa prover som såklart inte visde ett dugg konstaterades "kronik faryngit", och det är det som åter brytit ut! Mår ..peppar pepparbättre idag än vad jag gjort på några dagar, febern är borta och jag jag kan äta lite smått :-) Ser fram emot att åka till jobbet imorrn!

Milo är frisk och kry :-) Lämnaingarna på dagis har gått från att vara ganska så jobbiga för honom, till att inte ens bry sig om att jag går, han har nog börjat förstå att jag faktiskt kommer tillbaka? Söta korvungen!
Bofeegaduu vet jag fortfarande inte vad det betyder, men när jag frågar honom om det så ställer han sig sjukt bredbent och dansar, jag antar att det är någon form av dans då ,-)

Mammablogg galan är om ca 1.5 vecka och jag har inte hittat några skor jag vill ha än, börjar känna likte panik över det! Vet ni någon bra sida på nätet där det finns snygga skor? Tipsa mig!

Nu ska jag göra ingenting!

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0