En ful ovana..

..jag har är att inte ha för vana att skriva här oftare, kanske något jag skulle kunna jobba på...men vet ni vad? Det skulle ju vara så himla mycket roligare med lite kommentarer ibland från er :-) Så kom igen, lämna ett litet avtryck!

När jag hämtade Filot från dagis i torsdags hade han inte sovit, han hade hostat...ånej, inte nu igen var det första som slog mig, orkar verkligen inte med krupphelvetet igen.. Men natten blev helt ok, efter en dos coccilana somande han om igen.. han fick vara hemma från dagis på fredagen, hostade som en tok, riktig hård hosta.. men nu är den som bortblåst, så skönt så!

Har beställt tid för tatueringar, jag längtar! Ska göra en fjäril på min vänstra hand och en till ;-)

Mina killar kom och hämtade mig på jobbet idag, när Milo somnat slängde Stoffe ihop något som var helt fantastiskt gott: kammusslor stekta i smör och vitlök som man åt tillsammans med rostat bröd, creme fraiche, löjrom och rödlök, smarrigt!

Har fått hem klänningen jag ska ha på mammablogg galan, den är så jag och jag känner mig verkligen som en prinsessa i den, love it!

Är en erfarenhet rikare, har fått toppa mina ögonfransar, neulash är grymt och värt varenda krona!
Har skaffat mig en sk "burnbook" där skriver jag allt som jag annars skulle tvingat Stoffe lyssna på..



I vanlig ordning slänger jag ut lite bilder:

Men blä, det här ser ju inte alls ut som det gjorde, men jag kan iaf lova att det var något av det godaste jag ätit!


Nytoppade!


Sprang på dessa när jag var i stan sist, behöver väl inte förklara vad dom står för?


I skrivande stund ligger detta nyfriserade, partydjuret och sover sött <3
Kärlek!

Nu ska jag gå och vara lite social då, kram och godnatt!

Sleep tight, don´t let the bedbugs bite...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja men då får du mitt lilla avtryck! Det såg väääldigt gott ut! Danne får gå på kurs hos din kille. =)

2011-04-02 @ 21:57:26
Postat av: Mamma

Åh, det lilla partydjuret! Krama honom från mommo och moffa.

Mommo blir förresten glad för Neulash som födelsedagspresent. MAN KAN VISST FIRA FÖDELSEDAG I APRIL FAST MAN ÄR FÖDD I JULI!! Ifall nå'n undrar :)

2011-04-04 @ 19:33:06
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0