Fredag!

Om jag var modig skulle jag ta bort några stycken från min vän lista på facebook, ahh, jag tycker det är så trist att läsa om hur sjuka dom är hemma igen och oj oj oj, vad jag är trött idag...bla bla bla... ja, så är det att ha småbarn! Get used to it!


Idag börjar jag lite senare, så nu står jag i valet och kvalet, antingen städar jag hemma eller så åker jag in till stan och shoppar, måste ju hitta skor till mammablogg galan :-)

Jobbar helg nu, trist när det är så fint väder, men snart är jag ledig i 6 hela veckor, längtar!

Det får vara allt, kram!

Kommentarer
Postat av: Mammabea

Hittade du några skor?=)

2011-05-05 @ 00:01:37
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0