Härlig dag!

Idag har jag jobbat ett kort pass :-)
Efter jag hämtat milo på dagis var vi ute och njöt av det fina vädret, han cyklade och jag satt och solade..
Citronvägen fick inte bara Sveriges antagligen fulaste julgran på gården, vi var säkert den gatan som också fick ha kvar all grus längst också, nej då jag är inte bitter! Men nu är det alltså fritt från grushögar och man kan både cykla och åka sparkcykel.



Milo visar att han är faktiskt lika stajk som pappa, tack snälla mormorn och morfarn för sparkcykeln hälsar milot!

Fina Ungen <3

Milo kan skratta på kommando!

Efter grus sopningen blev vårat utebord förbaskat smutsigt!

<3

Jag har satt tomatplantor :-)

Avnjöt denna goding ute på terassen, extra gott blir det med en skvätt kaffesyrup med vaniljsmak!

Milo fick avsluta kvällen med ett skönt bad.. Han pratar vääldigt mycket "bajs" och "stinkande" jusst nu (lova mig att det går över!!) Så när han slängde upp fötterna såhär sa han " titta, här är dom, mina stinkade fötter" hmmm, ja, jo..

jag visste att Milo har stora fötter, men att dom är större än hans huvud hade jag faktiskt inte den blekaste om!

av pannkaks smeten som blev kvar gjorde vi fattiga riddare med kanel på, gött!

Nu sängen!
Sov sött, kram!

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Hej, hej!

Herregud, så Milo är lik dig när han har mössa på sig!!Det går knappt att se skillnad på er när du var lika gammal som Milo är nu!!!!

Puss till dig och pojkarna!

/ Mamma

2011-04-15 @ 04:34:18
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mina fönster var som ditt bord när dom hade varit här och tagit bort grus i tre dagar, suck! Det värsta var att jag tvättade dom efter varje gång dom avr här i hopp om att det avr färdigt haha!

2011-04-15 @ 22:42:48
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Milo-Mommon

Men oj! Så snygg bloggen börjar bli!!!

Jättefin bakgrund!!

Visst är det kul att designa bloggen, Mia?

Puss och Kram!

/ Mamma

2011-04-17 @ 12:55:58
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
Postat av: Lise

Tjohoo!



Vilka härliga bilder, och den där kaffedrinken såg väääldigt god ut, är de kaffe m.mjölk och syrup eller va e hemligheten???



See u at work!



Kraaam!

2011-04-19 @ 21:17:22
Postat av: Mian!

Lise, precis, det är kaffe, varm skummad mjölk och så liiite (den e sjukt dryg) vaniljsyrup! Sjukt smarrigt! Kram på dig!

2011-04-27 @ 16:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0