Nytränad

Jag fullkomligt älskar att börja dagen med ett svettigt träningspass, och jag försöker göra det så ofta det bara går, om jag inte hinner med att börja dagen med det så försöker jag göra det när jag kommer hem från jobbet ist :-)
Min mp3 spelare är laddad med en sjukt massa härliga eurodisco låtar, vem kommer inte ihåg "another night" och "think about the way" med ice mc? Summasummarum, jag har gått ner 50 % av det jag ska tappa sammanlagt, så jag är vråltaggad nu! Och jag vet att jag kommer klara det galant..

Har just beställt hår (igen) fick fel färg sist så nu blir det säkert bra, platinablont, love it!
Ser så mycket fram emot maj månad som faktiskt är mer eller mindre fullspäckad med roligheter, börjar med att tatuera mig i början av månaden, sen mammablogg galan, och sista helgen i maj bär det av på kryssning med Finaste fian <3 Ska försöka styra upp ett kalas med för tanten (läs jag) som fyller !31!

Nu ska jag hoppa in i dushen!

Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0