Goa Götelaborg!

I Söndags kom vi hem från Göteborg, har haft det så bra och det har verkligen varit hysteriskt kul! Tänker inte gå in på exakta detaljer, för då kommer ni garanterat tro att jag har en eller flera skruvar lösa..
Göteborg är en väldigt vacker och "strosvänlig" stad, strosa är något vi gjorde mycket..


Café Husaren! Kolla in bullen i tallriksformat!


Joråsåatte, märks det att vi är syskon? Det här är nog lätt den roligaste kvällen i Götet, en helt vanlig torsdag på pub "Jameson"..resten låter jag vara osagt!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

OMG!

Vilken j-a bild..

Instämmer till fullo angående den strosvänliga staden för vi måste verkligen ha gått riktigt långt de där dagarna!



Kanske (egentligen) är lika bra att inte säga så mycket om resan även fast jag tänker skriva en del hos mig ;)



PYSS!

2011-08-23 @ 22:25:06
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0