Monster!


Oj, vad suddig bilden blev, Milo och jag röjde loss i förrådet häromdagen, vi hittade till ungens stora förtjusning dom här två maskerna, söta barn va? milo marodör och hans bff Thea tok:-)

Det tog några sekunder innan jag förstod att det var Milo och Thea där bakom maskerna, trodde först det var 2 andra monster som förpestar mitt liv just nu, för dom ser ut precis så här faktiskt!
Hur som helst, det sägs att det som inte dödar-härdar...ja vi får se!

Åker snart till Gbg, håller på att packar för fullt.
Mamma ska ta med datorn, bra idé då vår moderna stationära inte rymms i min handväska och jag har glömt boka ett eget säte i tåget åt den!

Vem vet, kanske tom skriver något redan ikväll?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Fler "uniformer" på gång!

Gillar Milo sin nya polisuniform :)

Puss o Kram!

/ Mamma

2011-08-22 @ 18:53:53
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0