Skepp o´hoj!

Idag har vi varit på en tur med eckerölinjen, när jag och Milo satt och pratade sa han " mamma, är det här en skepp o´hoj båt"? -Japp!

Milo härjade i lekhörnan länge men kom med jämna mellanrum och skvallrade som den lilla minipolis han är..
"pappa, det var en pojke som gjorde så här, och då sa jag aja bajja" och det gjorde han nog inte bara 1 gång, sötkorv!
Milo fick köra bil, han tyckte det var jättekul, men kortisen nådde ju inte fram med fötterna till gaspedalen, jag lovar det var jätteskönt att stå brevid med foten på pedalen..efter 7 "körningar" fick det vara nog ;-)


Jag shoppade såklart i taxfreen, hittade beyonces nya parfym och en trippel ögskugga som går i lila & guld, en hårinpackning,en flaska barccardi razz och några gin&tonic burkar som jag tänkte ha på kräftskivan!


Parfymen älskar jag, doftar hur gott som helst och mycket billigare än på land, sweet!


Milo fick en bil :-)


"stor & liten"




Vi var ute i skogen häromda´n på jakt efter kantareller, men dom lös med sin frånvaro..

Milo hittade en älg tand!


Hej! Jag heter Milo!

Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Så ni har haft en bra dag på vattnet, alltså? Det där fotot på Milo på stigen gillar jag. JÄTTEFINT!

Puss o Kram

2011-08-11 @ 19:58:59
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0