Torsdag

Torsdag, semesterdagarna går nu att räkna på endast 3 fingrar, men det känns helt ok för jag är nöjd med hur den spenderats. .och för det andra saknar jag en del sötfisar på jobbet (ni vet vilka ni är ;-)
För precis en vecka sedan tog mitt pick-och-pack och åkte till öregrund, en sommar utan Öregrund är ingen riktig sommar för mig.
Båtveckan började på torsdagen, jag och härliga/tokiga/vrålsnygga Emilia träffades och svängde våra inte speciellt så lurviga..men (för det finns alltid ett men..) det blev kanske aningens för mycket rosé (skrubbsåret på vänstra knäet finns kvar).. men träffas man sisådär 1 gång per år så har man ju också liite att ta igen va? Ha ha, vi hade iaf sjukt kul!
Hade turen att träffa på precis ALLA jag ville när jag var i Öregrund..
På Lördagen kom Stoffe, Milo fick vara hos farmorn och farfarn i Forsmark. Satt hos mamma och drack goda drinkar, sen blev det öltältet.

Något väldigt kul och som jag längtat och hoppats på länge håller på att hända, Wieeeeee!!

Mer om det när jag vet mer säkert!

Jusst nu lyssnar jag på "danza kudoro" med Don Omar
&
"Give me everything" med Pitbull feat. Ne-Yo "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0