Dan före dan..

..före doppareda´n!

Ordet julstress är ju lika självklart som att alla barnen vill ha snö på julafton, varför är det så att människor handlar i ren panik när det kommer till dagarna innan jul, alla ska ut och svettas och trängas i butiker på jakt efter klappar..och likt förbannat ska det sen klagas över att det är så mycket folk och långa köer hit och dit..

Vi har varit klara med julklapparna sen en tid tillbaka, tack och lov!
Men ändå ska det stressas, jo för att man (läs vi) ska ju naturligtvis vänta med att slå in alla klappar till eftermiddagen innan vi ska åka bort, och julgodis ska göras & så ska det städas och packas.. nu sitter jag här och det känns som om någon kastat sand i ögonen på mig, trött är bara förnamnet, pappan i huset är och spelar nåt töntig tv-spelm, så nu ska jag mysa ner mig med Milo i soffan, ska göra iordning en fruktsallad åt oss gjord av honungsmelon & apelsin, boooring jag vet, men jag är allergisk mot i stort sett all annan frukt..




kram kram/ Milomamman



Kommentarer
Postat av: Fiffi

Duktig du är, själv måste jag in till city för det allra sista imorgon. Suck...

2011-12-22 @ 21:19:49
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0