Finaste inlägget..

Jag har slutat läsa många bloggar, för att alla är stöpta i samma form, perfekt ju, för nu har jag tid över till annat, som tex mina fina vänner ;-)

Det är sjukt svårt att låta bli att läsa, fast jag har bojkottat mååånga bloggar, alla skriver ju samma:

Pw (gärna dirket på morgonen) Sen ska alla prinsar & prinsessor till dagis/skola, då kan den perfekta mamman njuta av en underbart god latte, när den perfekta mannen kommer hem från jobbet står maten naturligtvis på bordet, innan dess har ett mellis bestående av kesella med färska bär alt. någon annat suuupernyttigt intagits, och såklart vill väl alla ha fred på jorden (det vill jag oxå;-)...

..och på fredagar skall förkortningen "TGIF" (thank god it´s friday) basuneras ut i både facebook och i bloggosfären..

Då och då ska man såklart hinna träffa sina ”fina” vänner, och hinner man inte med det kan man ju alltid höja dom till skyarna på både facebook och i bloggar.. Gahhhhh!

Är det något ord jag blivit mer eller mindre allergisk mot så är det just ordet "finaste vän"

Kom igen, det är helt ok att ha en egen identitet och lite skit under naglarna har väl ingen dött av hittils?

Men nej, jag är varken arg eller bitter, för det får man rynkor av :/


Kommentarer
Postat av: Lise

Helt rätt Mia!!



Hoppas ni får en härlig jul och ett gott nytt år

men jag saknar dig fortfarande på jobbet!!!

2011-12-17 @ 18:35:41
URL: http://lisefise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0