Hallon & Kvitten..

När jag och Milo var i öregrund innan jul, besökte vi en butik där dom sålde en väldans mycket fina saker, bl.a. handgjorda massageljus från England, gjort på vegetabiliska oljor och doftolja.
Dom fanns i olika helt underbara dofter och (om jag inte minns fel) 4 storlekar.
Jag köpte det i julklapp till mig själv, ett mellan stort ljus i doften hallon & kvitten fick följa med hem!
Jag har ganska (läs väldigt) känsliga händer, med spruckna nagelband & självsprickor när det är kallt.
Mina händer befinner sig i sjunde himlen just nu, undrar om ljusen finns att köpa i Uppsala någonsans? Måste googla, måste ha fler! Inte bara mina händer gillar att bli ompysslade, någon annans också ;-)




Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Ja! De där massageljusen är helt fantastiska. Jag köpte ett stort senast, med mysk-doft. Brukar massera nagelbanden. Har även testat att massera huden i ansiktet med oljan - kanonbra!!!!

Puss och kram!

/ Mamma

2011-12-29 @ 15:24:29
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0