Mätt i magen och trötta ben!

Hej hallå!
Några slantar fattigare men många klappar rikare har vi ganska precis kommit hem från stan.
Mätt som en plätt, idag blev det en favorit till middag, carbonara, så inibängens gott.. vad är en carbonara utan pasta?
-Inte ett dugg, så idag skippades allt som har med div. dieter att göra :-)



Efter maten fick Milo öppna de luckor han kommit efter med pga att vi uteslutit all lactos, idag är det dag 14 så idag ska han äta som vanligt, är det lactos som gjort att hans mage bökat borde vi få veta det alldeles strax..( Har 2 chokladkalendrar;-)
Medans Miloungen tryckte i sig chokladen gjorde milopappan & jag en varsin Irishcoffe och tände ljus på balkongen..och i morgon bitti har jag lovat mig själv att det är jag som hoppar upp på crosstrainern, ett 77 min pass får det bli ;-)



Nu ska vi gå och göra oss iordning, ska över till ett par vänner på adventsmys, trevligt!

Hoppas eran söndag varit lika härlig som vår, kram kram/Milomamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0