rosor är röda...

Idag bjöds det på tacopaj till middag på Citronvägen 75, den är ganska het då det både är creme fraiche med smak av paprika/chili och jalapenos i den, men oj vad god den är, och busenkel att göra!



Miloungen har blivit tjurskallig när det kommer till middagen, han ska minsann inte alls sitta med oss och äta.. Vi har sagt att då tjatar inte vi, så när vi ätit klart dukar vi av vårat och diskar undan och så... och ungefär då brukar ungen få ett smärre utbrott för att han är tvungen att sitta själv och dessutom äta halvljummen mat, stackarnas arma pojk...
Förhoppningsvis borde han ju börja förstå snart att det är mycket trevligare att sitta ned och äta maten tillsammans?

När Stoffe kom hem från jobbet hade med sig dessa hem, det är vad jag kallar vardagslyx!


Precis vad jag behövde just idag, tänk vad 3 fina rosor och en nalle med ett sött budskap på kan göra,
tack mitt hjärta!

Ha en trevlig kväll/ Milomamman


Kommentarer
Postat av: N

Hej!

Jobbar du kvar på City Gross? Längesen man såg dig där.

2011-12-15 @ 22:19:12
Postat av: Milomamman

Hej! Nej jag jobbar inte kvar, var inget för mig :/

2011-12-16 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0