jodå :-)

Har varit ledig idag, så skönt så, efter jag lämnat Milo på dagis så la jag mig på soffan och sov, är man ledig så är man!
Har helt fått idé torka och vet inte alls vad jag ska skriva, booring!

Lägger ut lite bilder ist:


..och såhär koncentrerad kan man se ut när man kollar på händige manny!

Morgonmys i soffan <3

Har läst i flera bloggar om tjejer som provat detta "neu lash".. det är ett serum som man stryker på övre fransraden som eyeliner varje kväll, det ska få fransarna att både bli tätare och längre.. det bästa av allt är att det funkar verkligen! Förutom att mina fransar blivit tjockare, tätare och längre har dom även blivit mer böjda oxå, så tummen upp! tummen ner dock för att det är sååå dyrt!

Mitt hjärta!

"min lite lagomt gula alldeles helt perfekta ganska nykläckta bebis"

"Hej, jag heter milo och min mamma säger att jag ser ut som ett penntroll"

Det var allt, kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0