Min tur!

...att bli sjuk...
mår riktigt dåligt och har inte kunnat äta något sen i måndags morse, lite blåbärsoppa igår bara. Fan, jag hatar det här, var till läkaren igår, gjorde halsprov som såklart var negativt, inga streptococker här inte, men mina halsmandlar är så stora så dom går ihop med varandra (vilket resulterar i att kräkreflexen liksom gör sig påmind) Läkrna, ja, för dom var 3 st som inte visste hur dom skulle behandla mig visste faktiskt inte vad det var jag åkt på, kollade i min journal, "kronisk faryngit", ja ja, bättre det än nåt jävla virus kanske???
Ska ringa in till Öron Näsa Hals på ackis nu, eftersom jag har hög feber som inte går ner + så svullen hals är det nog bäst att låta proffs undersöka mig...

Milo mår fint, första dagen på dagis på 3 veckor. Gick galant att lämna :-)
Stoffe mår också fint, ja ja, förutom alla knän som värker ......karlar.....

Nu går jag och drar täckt över skallen, med lite tur somnar jag och vaknar när allt det onda försvunnit!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3

2011-01-11 @ 08:03:57
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0