Söndag!

En vanlig ledig söndag på Citronvägen 75 brukar vara full av härliga aktiviteter, men idag har jag legat i sängen praktiskt taget hela dagen :-) Hur ofta händer det? Igår hade vi fest hemma, det var tok kul och nu slog det mig vilka fantastiskt härliga vänner jag har!
Efter aningen för stort alkoholintag begav vi oss in till flustret.
Milo kommer hem imorgon, han har varit hos sin farfar och farmor, Stoffe ska hämta han runt kl 14, åh vad jag ska gosa med mitt lilla busiga penntroll <3

Jag har gått och klippt av mig håret, det är verkligen riktigt bekvämt att slippa reda ut tovor varje morgon.. ska bli blond igen också, och såklart långhårig igen till sommaren ;-)

Annars då? Jag saknar mitt gamla jag, jag brukar ju vara en glad tjej, men olika faktorer gör att jag känner mig ledsen och nere, och sån är verkligen inte jag, inte alls, så nu blir det jag som gör allt för att hitta dit igen... kanske i form av egoboost, egoboost för mig är att hinna med att göra de små saker som gör att jag mår bra, tex umgås med de två mest viktigaste, finaste killarna på planeten, träna och äta bra..det borde väl inte vara så svårt?


Lite bilder:


Ha ha, så här brukar Milo sitta när han tittar på bompa på kvällarna <3

Det har öppnat en ny inredningsbutik här i Knivsta, hittade den här fina kronan där, för ynka 125 kr blev den min..tjusig va?

jag och min fina, fina syster <3

Det var allt, ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: sara

Gud så otroligt vacker du är på den bliden Mia.

Jätte fin verkligen.

2011-01-30 @ 20:55:44
URL: http://sarakrezic.blogg.se/
Postat av: Lise

Åhhh va fiiiin du e!!

2011-02-01 @ 19:53:25
Postat av: Mamma

Oj, så härligt syskonfoto! Får jag kopiera det?

Puss och Kram!

/ Mamma

2011-02-01 @ 23:42:25
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Söta Sara & Söta Lise, ni är bäst!

Mammsen...klart att du får kopiera! Puss!

2011-02-04 @ 21:45:23
Postat av: Jenny ♥

Otroligt söt liten krona! Önskar er en riktigt fin kommande vecka :) Kram Jenny

2011-02-06 @ 21:15:07
URL: http://www.jennyn.se
Postat av: ia

Hej!

Såg att du oxå ska till mammabloggalan!

Jag har lagt till dig i min länklista hoppas att det är ok :)

Hoppas att du får en fin dag

Kram ia

2011-02-09 @ 11:05:21
URL: http://irin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0