Fredag

Fredag, och ännu en dag med strålande härligt väder. Dagen har till den största delen bjudit på poolhäng hemma på gården, medans jag och en granne satt och drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord härjade Milo och hennes två grabbar i poolen så det stod härliga till, precis som det ska vara!

min fina badpojke!

Det syns inte så bra, men här slänger han sig bakåt i vattnet..

Visst sa jag tidigare att han älskar att bada ?

:-)

När pappan kom hem från jobbet åkte vi till Gränby, jag ville köpa något nytt att ha på mig imorgon när det vankas utgång i Öret, hittade lite fint, 3 toppar:-)
Det blev en sen middag hos oss, tror inte vi åt förrän kl var närmare halv åtta, det blev grillat och en kall cider på altanen..


"eskimåpuss"

"lipnissar"

grimastävling, ha ha, Milo har inte lärt sig hur man gör när man grimaserar, kanske lika bra det?


Gottgottigottgott!

Imorgon bitti åker jag till Öregrund, har jag tur kanske jag kan låna den ämma moderns dator..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

FINA BILDER!!

Och ja, du får låna datorn såklart :)

Ska byta sängkläder i gästsängen nu!

/ Mamma

2011-07-09 @ 10:55:14
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Hej Stugan eller ja lgh som vi bodde i var inte alls särskillt dyr, tror den kostar ca 800 kr per natt och då ligger det inte alls långt ifrån Gekås, tror det tog kanske max 5 minuter att åka med bil :) Så vi gillar det stället jätte mycket :)



Självklart får du länka till mig :) Bara roligt att du ville det ^^,



Massa härliga bilder på badkillen :D

Hur mår ni i övrigt ? :)



Kram

2011-07-10 @ 17:30:21
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0