Sorry!

.. Nu är sommaren här på riktigt, och jag prioriterar inte alls datorn, snart, eller rättare sagt på fredag går jag på semester i hela 6 veckor, ska bli superskönt, känner verkligen att jag går på sparlåga nu..  har inte skrivit på länge, är helt enkelt ganska less, tycker det är så tråkigt att skriva vad jag känner för när det tydligen finns folk som bara måste kommentera på ett negativt sätt.. tyvärr finns det många energidödare!! många av dom har jag tagit bort i min sk. "vänlista" på facebook, några får hänga kvar ;-)
Och med energidödare mebnar jag dessa statusuppdateringar: Suck, jag är så trött... åh, suck, barnen är så jobbiga.. blää, nu är barnen sjuka.. ja, ni förstår va?? Alla borde väl veta att även barn blir sjuka? Och har man många barn, ja, då är det ju ganska tydligt att dom lätt smittar varandra? eller? jag kräks på alla idiotiska fejjanidioter!!

Ses snart!

puss!

Kommentarer
Postat av: Lise

Haha Mia du har sååå rätt! Hoppas du får en toppensommar =)

2011-07-01 @ 21:19:39
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-19 @ 19:07:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0