Det sägs att ska man bli fin..

..får man lida pin..

Jag har varit till grymma Daniel och tatuerat mig igen, och änu en gång är jag så himla nöjd. Jag har alltid varit emot färgtatueringar, inget för mig, men nu så blev det så att jag valde att göra fjärilen i färgerna rosa & turkost :-)

Bilderna gör den inte så snygg som den är på riktigt, men det får duga!


Inte riktigt färdigläkt...
Texten är på latin och översatt betyder det "hon flyger med egna vingar"..
Den sitter på vänster sida om svanken och jag ska försöka få en tid i Januari för att göra 2 fjärilar till, en ovanför och en större nedanför den som syns på bilden, den kommer gå ner en bit på min vänstra skinka, nice!

Varför var det ingen som sa att man lätt blir beronde när man väl börjat tatuera sig ;-)

Kram Mia


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Ja, det var en snygg tatuering, minsann!

Jag ska nog fixa en skir blomslinga (Kräftans blomma) i maj-juni 2012, tror jag. Vill ha en blomslinga på varje fot, framför tårna.

Puss och kram!

/ Mamma

2011-10-06 @ 11:43:20
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0