Fix!

Ikväll har vi roat oss med att sätta ihop en super fin hylla som jag köpt av systern, när vi hämtade den var den så isärplockad en hylla kan bli, och trären, nu är den sandpapprad, slipad, vitmålad och ihopsatt! Mina killar var så snälla och hjälpte mig sätta ihop den, nu står den på plats, dom var så duktiga så..

Hejochhå!


Min lilla minisnickare..


Milo ska ju såklart göra som pappa, vilken tur att han har en alldeles egen bojjmaffin!


Tadaa! nu är den på plats.. jag har velat haft en sån här hylla länge, men inte hittat någon, äntligen!


..och så har vi spraymålat den här som jag köpte i Göteborg i somras, den ska få stå på diskbänken, perfekt att ha frukt i...

Nu ska jag sussa!

Kram och god natt! Mia

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Men titta så fin den blev!

"Do it yourself" :)

Puss och godnatt!

/ Mamma

2011-10-13 @ 23:32:59
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0