Playa del Knivsta..

Vilken fantastisk höstdag, i Knivsta skiner solen och inte ett moln syns på himlen, underbart!
Natten som var blev lugn, Milo vaknade vid 21.30 fick hostdämpande och sussade sen sött till klockan var 07, välbehövligt för oss alla 3, och idag har han varit helt hostfri så imorgon blir det nog dagis för honom.
Idag har vi lekt i sandlådan, varit i skogen och plockat fina höstlöv som vi sen ska klistra på papper och strö glitter på, nu ligger lillherrn som ett stök i soffan och kollar på Bamse:-) Själv har jag nyss suttit på balkongen med en sjukt god latte och en korsordstidning, vuxenpoäng?

Knäppte en hel del fina bilder på skogspromenaden, men eftersom jag tydligen är någon form av expert på att lägga saker på ställen och sen glömma bort var, hittar jag nu inte grejerna till datorn så jag kan inte lägga upp dom..

Bjuder på en annan bild jag tog förut ist..



Ikväll ska jag ta mig till solariet, och efter det blir det en dejt med Fina Fian, det var alldeles för länge sedan!

Kram kram/ Mia

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

FIN BILD!

Är det rönnbär? Jag hittade några konstiga bär i Öregrund idag. Tvåfärgade bär (röda och gula, hälften var av färgerna per bär).

Hälsa "natti, natti" från Mommo & Moffa till prins Milo när det är dags för natta :)

Puss och kram!

/ Mamma

2011-10-11 @ 15:49:47
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
Postat av: Milomamman

Javisst , det är rönnbär! hmm undrar vad det var för bär du hittade, kanske någon modifierad form av cannabis? Ska pussa han från er ikväll, puss på dig!

2011-10-11 @ 16:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0