underbara barn!

Googlade på "roliga citat" och fann en sida med saker sagt av barn, här är några av de jag tyckte var bäst!

"Mamma säger att jag är svartsjuk på Simon, men det är inte sant. Det är bara helt vanligt hat."
Källa: Ingrid, 8 år

Jag tycker om att slå min syster. Inte medvetslös, bara så att hon förstår allvaret.
Källa: Jörgen, 7 år

Det är väldigt typiskt för föräldrarna att skylla på sina barn om det till exempel inträffar en katastrof i lägenheten. Källa: Oliver, 6 år

Hönan lägger ägg. Grisen lägger korv.
Källa: Hedda, 5 år

Bönder är liksom en egen ras, precis som rörmokare och föräldrar.
Källa: Anders, 8 år

Min farbror har blivit pappa. Jag förstår inte riktigt varför, för han tycker inte så särskilt mycket om barn. Inte om mig i alla fall.
Källa: Kim, 6 år

Jesus hade ingen plånbok för han hade inga fickor. Bara blöjor hela tiden. Sedan gick det riktigt dåligt.
Källa: Kevin, 8 år

Några män har hår på ryggen. Speciellt förbrytare och badvakter.
Källa: Stina, 6 år

Äldre kan inte få barn. Deras äggstockar har tagit slut och dessutom har mannen problem med protesen.
Källa: Petter 9 år

I Belgien är alla husdjur grå. Eller så var det en svartvit tidning.
Källa: Matilda, 7 år

Om man inte vill vara gift längre, för att mannen kanske var dummare än man trodde, så kan man skiljas som vänner.
Källa: Marie 7år

Man kan använda gondol eller p-piller. Min katt väljer p-piller, men den ska steriliseras när pappa får tid. Min katt har förresten inte haft tid den heller.....
Källa: Matilda, 6 år

Gamla tanter tycker om att se nakna män, de vill bara inte erkänna det när han frågar.
Källa: Tone 7 år

ha ha, jag sitter här och skrattar så tårarna sprutar! Skulle kunna skriva fler roliga saker barn sagt, men inte idag..

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

:)

Hahahaha ... Askul!

Puss och kram!

/ Mamma

2011-09-18 @ 10:16:11
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0