Botox, put & plut!

Igår fyllde jag år, och jag kunde inte fått en finare födelsedag!
Milo sjöng så fint för mig på morgonen, och på em kom interflora med blombud, tack mamma och pappa! När Stoffe kom hem fick jag mer blommor och presentkort, så fort ungen blir frisk åker han och jag in till stan och shoppar!

Nyss Plingade det på dörren, Tack Britta och Patrik för ljuslyktan, so Mia style;)
Älskar älskar älskar den!

Visst måste det väl vara så att utseendefixeringen kommer med åren?
Så här hade min önskelista garanterat sett ut om jag hade gjort någon:
• Botox, tillräckligt för att släta ut någon rynka i pannan och "arga rynkan" mellan ögonbrynen.
• permanent tandblekning à la hollywoodsmile.
• ett par nya tuttar à la lagom.
• läppförstoring, à la lite lagomt put.
• solkort, i en fin bränna känner iaf jag mig sjukt mycket fräschare.

Det var nog det!

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0