Egentid!

Jag tycker det är ganska "viktigt" att ha roligheter att se fram emot, och nu verkar det vara mer av sånt än det varit på länge!

Jag fyller den 18 april, bara någon dag efter mig, ska en nybliven !30! åring firas, eller är det 28 hon fyller?
Ser fram emot det partajet, lyckats ordna barnvakt fredag till söndag, på fredagen ska jag och Stoffe ut och äta och fira min födelsedag, så skönt med lite vuxen egentid:)

Har styrt ihop en tjejkväll med gamla godingarna från Öregrund, killarna åker iväg till farmorn och farfarn så vi ska vara här. Middag, goda drinkar, en hel del skvaller (hoppas jag på), svängom på något dansgolv och en hel del roliga minnen från galna upptåg i Öregrund som kommer väckas till liv, kan det bli bättre?

Oh, vad jag längtar!



Kraam! 

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Hoppsan! Tjejkväll! Ska du sova hos mor och far då?

:)

Kram!

2012-04-03 @ 22:48:39
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0