Skönhetslyft!

Köket på Citronvägen 75 håller just nu på att genomgå en renovering, äntligen!
Pappan i familjen har i helgen roat sig med att måla väggarna vita, idag ska golvet brytas bort.
Milo ville såklart hjälpa till, med en egen pensel och vit färg fick han kladda bäst han ville, jag fick äran att ta bort väggorden, medans jag gjorde det konstaterade jag att det var mycket roligare att sätta upp dom än att pilla bort dom.

Sen ska det bytas köksluckor och kakel, och får jag som jag vill (som jag för det mesta alltid får) kommer snart ett nytt köksbord och stolar ha fått flytta in!

Milos rum ska också få sig ett lyft, i hans rum blir det nog tapeter.



Började morgonen med en rask promenad på 50 min på motionsbandet.
Har just ätit gröt, och ska börja göra oss i ordning för att gå ut. Jättefint väder idag så vi kommer säkert gå till pulkabacken.

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Ska Milo ha TAPETER?? Se för guds skull till att göra skarvarna bombsäkra, annars har han snart öppnat upp dem. Pille-pill-ungen MÅSTE kolla om de sitter fast, och det gör de sällan (om man tar i så att man blir allians-blå i fejset).

:)

Kram!

/ Mamma

2012-02-13 @ 18:10:37
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0