Tgit!

Godmorgon tisdag!
Thank God Is Tuesday:)

Milo bestämde att det var morgon 05.50 imorse, inte ok:/ han fick krypa ner bredvid mig, jag slumrade om, men inte han.
I skrivande stund sitter ungen och äter frukost, eller rymdfrukost som han själv säger.
Ska börja mäta mig med också, tror inte att man bara ska stirra sig blind på
vågen, på söndag hoppas jag iaf att vågen visar mer än i söndags!
Ok vågen, var snäll!?

Jag längtar efter våren nu, efter fågelkvitter och knoppar i rabetterna.
Planeringen inför Milos 4-års kalas är i gång.
Tårta har han redan bestämt, en kapten krok tårta vill han ha, fiskdamm, lekar och förhoppningsvis ansiktsmålning har han som önskemål.
Tänk vad fort tiden går, känns som igår vi tampades med kolik och allt vad det innebar.

Nu dagisdax!

Kram kram/milomamman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0