Egotime!

Hej hallå!

Har precis gjort mig i ordning för en tjejkväll på stan med Sofia, välbehövligt och det kommer med största sannorlikhet bli dökul!
Mat, bio och goda drinkar, låter bra va?

Stoffe och Milo är hos en granne, Milo leker så bra med hans dotter, det är så perfekt att det bara är att gå 3 meter till närmaste kompis:-)

Jag har jusst poppat musik, på min spotifylista finns allt från "bögarnas fel" med Grotesco till "sex on fire" med kings of leon.

Nu ska jag gå och fixa fågelboet på mitt huvud, ha en asbra lördag, det ska jag ha!



Kram kram/ Milomamman

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Hade ni kul? Vilken biofilm såg ni?

Du kan väl lägga in låten "Bögarnas fel" här på din blogg - den är ju sjukt rolig. Kommer du ihåg hur man lägger in klipp från YouTube? Ring annars, så hjälper jag dig!

Puss och kram!

Papputen hälsar (från köksregionen)

2012-01-30 @ 18:15:02
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0