Överraskad!

Igår måndag blev Milo och jag rejält överraskade, på ett mycket bra sätt!
Jag hade just svirat om till träningskläder och spotifylistan med gamla 90 tals eurodiscodängor var igång, ungen skulle just äta frukost när det plingar på dörren.

Och när vi öppnar står inga mindre än min syster och hennes 2 busfrön och fnittrar utanför, åh vad jag blev glad!
Dom hann bara stanna en snabbis innan det var dax för dom att åka hem till dagis & jobb, men nu har min syster-abstinens stillats ett tag iaf:-)


Vad mycket lättare det var att få till ett kort på kottarna när dom var yngre :-)
Så fort jag tog fram kameran när kusinerna var här så vips låg en unge under bordet, den andra slängde upp en kudde framför ansiktet och den tredje proppade munnen full med yogurt och gapade:/ men skam den som ger sig, fick ju åtmistone till ett när alla 3 syns, och det var som sagt inte lätt!

Idag har Miloungen varit på dagis, jag började min dag med ett svettigt träningspass och sen grötfrukost, gött!
Strax är det sovdax för minimänniskan. Kl 20 ikväll börkjar äntligen Top model Sverige, då sitter jag bänkad.

Förrästen vilken tid somnar era små, och vilken tid brukar han/hon vakna?


Trevlig kväll!

Kram kram/Milomamman

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

:)

Min brukar somna vid 22-snåret och sen'n snarkar "den" så att taket vibrerar. "Den" vaknar vid 9-tiden vid ledighet.

:)

2012-01-31 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0