svar..

..Till Emma:

Jag börjar med att skriva Tack, jag är vrålnöjd!

Jag använde mig som sagt att Restylane Lip Volume, det brukar man inte få klumpar av alls, men man kan det.
Får man det så kan man i de flesta fall massera bort dom.
Idag så här "dagen-efter" är mina läppar inte direkt svullna, men det finns några klumpar som säkerligen kommer bli mindre och mindre för att till slut försvinna helt inom de närmaste dagarna:) Dom syns inte mycket, däremot känner jag dom när jag drar med tungan vid sticken..
Jag är spänd och förväntansfull för att få se det "riktiga" resultatet, storleksblindheten har redan slagit till och jag vill så snart jag kan (och har råd;) fylla på liite till!

Jag var på Svenska Hudvårds kliniken i Uppsala, som ligger väldigt centralt (brevid Max).
Betalade 3200 :- (en hel på spruta på 1 ml, man behöver inte ta en hel) för mina nya snygga läppar och tycker absolut att det var värt varenda liten krona:)

Jag hade tid kl 10.30, fick börja med att skriva i lite hälsopapper och under tiden fick jag en bedövnings spray som var grym!

Själva "sticken" går superfort, tror jag sammanlagt fick 9 stycken, var helt klar vid 11.00, så det går som sagt fort!

Jag kan med handen på hjärtat verkligen rekomendera kliniken jag var på och Anna, sjuksköterskan som fixade mina läppar var mysig, försiktig och lyssnade på mina önskemål och funderingar, hon var helt toppen!

Hoppas du fick svar på det du undrade över? Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0