Bitterfitta!

Vill du inte läsa en massa svordomar kan du sluta läsa nyss..

Jag börjar med att dra av ett fint litet medley i form av fans jävla helvete!

Kroniska faryngitsatan är anledningen, hann inte mer än att bli bra efter en kur med doxyferm innan det var dags igen.

Det kommer fort och började för en timme sen kännas i halsen och det brukar sluta med att jag inte ens kan svälja mitt eget saliv, "hej-vakna-på-natten-och-spotta-i-en-kopp" -är du snäll och drar lika fort som du kom, tack!

Blir en sväng till vårdcentralen imorgon, jag tänker ignorera deras "avvakta 2 veckor" rekommendation och hänga på låset imorgon bitti..
Finns det klippkort att få dit kanske?

Ät skit och dö faryngithelvete!

Bitter, inte jag inte;)


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Bitterfitta? Det är väl inte där nere man får halsfluss? Jag har just ätit klart min kur med Kåvepenin - fick halsfluss med stort H och vurpade i soffan i två dagar innan kuren kickade in.

Kram på dig!

/ Mamma

2012-05-13 @ 22:45:48
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/
Postat av: Theodora

Usch så tråkigt. Hoppas du blir bättre snart.

2012-05-14 @ 10:03:49
URL: http://theodora.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0