Citronvägen..

.. Rockar!

Här kan jag tänka mig att bo tills vi blir gamla och grå, älskar den extremt barnvänliga gården och närheten till snabbköpet som är öppet dygnet runt. Vad jag än kan tänkas behöva, finns det endast en dörr bort, favvogrannen tycks alltid ha exakt det jag behöver ha, när jag behöver ha det, praktiskt som bara den ;)

I skrivande stund ligger jag på balkongen med tända ljus och lyssnar på regnet som smattrar mot fönstrena, har fixat iordning litegrann här ute nu på kvällen, köpt rosa söta blommor, hängt ut en ljuslykta, så fint så!

Imorgon åker killarna iväg till farfar & farmor och jag får finbesök!
2 snygga barndomsvänner kommer på besök, åh vad jag har längtat!
Vi ska äta och dricka gott, ha trevligt och bara umgås, förhoppningsvis bubblar en massa tokroliga minnen upp till ytan, underbart!
Sen blir det utgång:)
Någon mer som ska ut i Uppsala imorgon?

.. Och så håller jag såklart tummarna för min syster och Johanna att årets mammablogg gala som hålls i morgon Kommer bli så fantastisk som jag tror den kommer bli, hejja er!

Hörs imorgon, kram!



Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Så fint du gjort på bordet :)

Mamsen har halsfluss och har just kommit upp på benen igen med ny energi. Cilitbang-bombar hela köket.

Kram!

/ Mamma

2012-05-06 @ 12:17:43
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0