2013

Hej!
Nytt år, men jag kan ändå inte låta bli att längta extra mycket till nästa år, mycket skoj kommer att hända och jag har börjat spåna och planera, och det är ju superkul!

Jag är supertrött, har sovit sjukt kasst inatt, har mått konstigt svettats och fryst om vartannat.
Jag som älskar att träna på morgonen fick hoppa över det, siktar på ett pass i em ist:)
Ligger nerbäddad med en kopp the nu och kollar på greys.

Sökte ett jobb igår som jag verkligen vill ha, kom igen och håll tummarna med mig!
Skulle vara så skönt att få jobba i Knivsta..

Det får vara allt för nu!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Mommon

Håller tummarna förstås!
När börjar utbildningen du vill in på? Förskollärarutbildningen?
Kram!

2013-01-09 @ 12:17:57
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0