Tatuering

Hello you!

Det finns en tjej, som betyder väldigt mycket för mig. Vi är typ gjutna i samma form, och vi har alltid vrålkul! Den här donnan och jag träffades första gången när våra små pojkar låg i våra magar, vi bodde grannar och började umgås. 
Jag är så sjukt glad att jag har henne 🙏💛

I julklapp fick jag ett presentkort på en tatuering, igår var det dags!
Vi har sagt ett tag att "fasiken, vi tatuerar in texten YOLO bakom örat!", och så fick det bli..

Fia skrev även mitt namn bakom andra örat, bästa hon!

Det gjorde inte alls så ont som jag hade förställt mig. När vi var färdiga där åkte vi vidare till creative makeup, jag fyllde i ögonbrynen, jag är nöjd och det kommer bli supersnyggt när det läkt färdigt.

Titta så tjusigt!



Love her!


Brynen ser väldigt skarpa och mörka ut, brukar lägga sig efter ca 5 dagar, så skönt att slippa måla brynen..

Nu sitter Stoffe och jag och slappar i soffan, ungen har somnat. Imorgon väntar terminens första skoldag☺️ 

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0