Koh phangang

Hej fina!
 
Gårdagen började så fint med Milos lilla överraskning i Stoffes och min julstrumpa, finns ju inget bättre än små handskriva ord ❤.
När Stoffe kom hem från jobbet gjorde jag mig iordning och vi åkte in till Uppsala för restaurangbesök, så himla mysigt!
Vi åt på Koh phangang, vi älskar det stället, supergod mat!
Vi kom hem ganska sent, men när vi kom hem bjöd vi över Stoffes föräldrar på te och nybakad butterkaka.
 
Den här morgonen har jag hunnit med väldans mycket, har fixat hemma, tvättat en maskin, plockat och städat.
Mitt knä mår bättre och är mer rörligt, så det är så himla skönt att kunna göra mer hemma utan att det värker.
Men helt bra är det inte, vätskan finns kvar så det spänner och jag har fått ont är blå vid fotknölen, men jag har bestämt mig för att jobba nästa vecka, är egentligen sjukskriven längre men jag orkar inte vara hemma längre.
Jag känner att jag måste pröva jobba, hoppas det funkar bra, får ta det lite lugnt och känna efter.
 
Ha en fin torsdag, kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0