Sedan sist

jag såg att mitt senaste inlägg gjorde jag år 2015, herregud!
på 2 år hinner en del saker hända och förändras, tex:
Vi har flyttat, flyttade från en 3:a till en 4:a i markplan, så skönt med ett till rum och slippa den där trappan, 2 toaletter är superbra!
Jag har utbildat mig till fransstylist och driver nu eget företag 🙌.
Milo har hunnit bli 9 år och jag och Christoffer firar 13 år (eller är det 14?) i februari.
Jag bytte också jobb för snart 2 år sedan, och det kan vara ett av de bästa besluten i mitt liv, fått lära känna en hel drös med fantastiska människor, jag är en av de få som aldrig har "jobbångest", jag älskar verkligen att gå dit. 
Jag kombinerar mina 2 jobb, visst är det lite pyssligt ibland att få ihop allt, men det brukar alltid lösa sig.
 
Imorse när jag vinkat hejdå till Milo som skulle gå till skolan, tränade jag lite försiktig, sen dusch, efter det gjorde jag en latte, för att sen mysa ner i soffan bland mjuka kuddar och mysiga plädar.
 
Tanken var att jag skulle försöka slumra en stund, men drog igång netflix och fastnade i serien "orange is the new black", spännande!
 
Tänkte jag skulle visa lite hur det ser ut hemma hos oss,
Börjar i vardagsrummet.. jag gillar verkligen inredning, önskar jag hade mer pengar till det 🎅.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0